İnsan Kaynakları ve Eğitim Müd.

Belediye sınırları içerisinde ikamet eden semt sakinlerinin belediye hizmetlerinden memnuniyetini arttırmak, belediyeye karşı güveni ve olumlu algılama düzeyini arttırarak belediyenin ilçe sakinleri üzerindeki imajını güçlendirmek, Kadirli halkının beklentilerinin en üst seviyede karşılanıp, halkta olumlu bir belediye imajı oluşturmak için gerekli tüm iletişim faaliyetlerinin planlanarak düzenlenmesidir.

Ayrıca; yazılı, görsel ve internet ortamında belediye ile ilgili çıkan haberlerin derlenerek arşivlendirilmesi işlemlerini gerçekleştirmek, ilçe sınırları içerisinde çeşitli kültürel organizasyonlar düzenlemek, belediyenin hizmetlerini tanıtıcı dergi, broşür, kitapçık, afiş, pankart hazırlamak, ilçe sınırları içerisinde ikamet eden yurttaşların öneri ve şikâyetlerinin belirleyerek en kısa sürede çözüme ulaştırmaktır.

Modern çağ, günümüzde stratejik iletişim yaklaşımını öne çıkartmaktadır. Bu yaklaşım doğrultusunda, hızlı ve etkili iletişim yolları kullanılarak hedef kitleyle sürekli iletişim halinde bulunulması, yerel yönetimlerin hizmet kalitesini arttırma konusunda büyük önem taşımaktadır. Bu iletişimi sağlayacak olan da, belediyenin kendisi olacaktır.